Olle Liss känner dem flesta till som följt Björklöven dem senaste åren. Den sista säsongen med Björklöven gick lite halvtungt för Liss. Men ibland kunde det blixtra till och bli riktigt farliga lägen. Nu har han hamnat här i Djurgården. I en intervju med Olle Liss så får vi veta att han fått arbetsuppgifter att ringa runt till dem som ännu inte förlängt sitt säsongskort. Många Djurgårds supportrar blir häpna när dem får veta att det är Olle Liss i andra sidan luren. Många blir glada och passar på att snacka och ställer frågor, säger Olle i intervjun.
Hur hamnade du i Djurgården ?
Olle- Det var Fagerlund som ringde och frågade om jag ville komma till Djurgården. Jag och "Fagge" känner varann sen tidigare i Björklöven.
Vad tycker du nu om Djurgården när du anslutit. Vad verkar det vara för grupp?
Olle- Ja det verkar vara ett skönt gäng här, det är många Stockholmare i laget. Det är egentligen bara jag och Kevin som inte kommer härifrån. Det är kul att det är så många i laget som har ett hjärta för stan och för Djurgården.
Vad vill du säga till alla Djurgårds supportar nu innan säsongen börjar?
Olle- Vi kommer bjuda på bra och rolig Hockey, och det är egentligen bara ett mål i siktet som alla vet om vad det är. Hoppas att många vill följa med på den här resan.
Olle Liss nyförvärv i Djurgården
- IcingLelle
- Site Admin
- Kontakt: