Presentera dig här

Ta en paus och skriv nått eller ställ frågor till forumet och dess användare. Trådar i denna kategori kan en admin flytta till rätt avdelning om så behövs.
Användarens profilbild
IcingLelle
Site Admin
Kontakt:

Presentera dig här

Inlägg av IcingLelle »

I den här tråden tänkte jag vi som vill presentera oss på forumet, ska få göra det. Skriva och berätta lite vad man själv tycker är intressant för andra här på sidan. Vad har ni för favorit lag ? Vilka ni tror kommer ta SM guld!, vilka kända spelare har ni sett live på plats i arenan eller ute på stan ?. Vad tillhör ditt hjärta för lag ?, Vilket lag ser ni helst inte vinna SM guld ?, osv osv. Skriv vad du själv känner och vill berätta 8-) .

<---Mitt namn här på forumet ser ni här
Favoritlag / Supporter för : Västerås IK i Hockeyallsvenskan
SM guldet är lite svårt att vinna i Hockeyallsvenskan :D
Ser helst kanske att SM guldet vore kul om det gick till: Oskarshamn, men spelar egentligen ingen roll, bara det laget som vinner spelar en rolig hockey. Men Oskarshamn tycker jag jämt kämpar och har en del riktiga profiler i laget. Exempel är deras materialare :D . Jonas Engström som är kapten i IKO är kul att se.
Tror guldet går till: Tror Ängelholm och Rögle tar revansch i år.
Stora kända spelare jag sett live:
Tommy Salo när han spelade i Västerås.
Peter Popovic när han spelade i Västerås IK
Niklas Lidström när han spelade i Västerås Ik
Patrik Juhlin när han spelade i Västerås IK
Pekka Lindmark när han stod i kassen i Malmö
Anders Elderbrink såg jag på Arlanda och skulle med samma flyg.
Vore kul efter en lång väntan: VIK går upp högsta serien igen. SHL och finrummet för gulsvart.
Största svenska spelaren genom tiderna: Ja finns många. Börje Salming, Henke Lundqvist med flera men tror ändå Peter Forsberg är störst på pallen.
Sittplats eller ståplats: Tror jag klämmer in mig helst i klacken på ståplats.
Liten Rink eller stor rink ?: Tycker passnings spelet försvinner lite på en liten rink. Så NHL hockey är inte roligare än svensk hockeyrink.